.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دعوت نامه محسن رضایی به احمدی نژاد

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام که در قالب پیشنهاد تشکل "دولت ائتلافی کارآمد و متعهد" تلاش دارد حضوری متفاوت در انتخابات ریاست جمهوری آتی داشته باشد ، روز سه شنبه این هفته نامه ای را در سه بخش به محمود احمدی نژاد برای عضویت در این تشکل ارسال خواهد کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فردا ، یک منبع آگاه نزدیک به محسن رضایی و "تشکل دولت ائتلافی کارآمد و متعهد" ضمن اشاره به جزئیات نامه محسن رضایی به احمدی نژاد، اظهارداشت: این نامه که در سه بخش تنظیم شده است، روز سه شنبه به طور رسمی از سوی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برای رئیس جمهور ارسال خواهد شد.

وی با بیان اینکه بخش اول نامه رضایی به احمدی نژاد مربوط به معرفی ایده دولت ائتلافی کارآمد و متعهد است، افزود: در قسمت دوم این نامه دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به نقد عملکرد دولت نهم لز ابعاد مختلف پرداخته و در بخش پایانی آن از رئیس جمهور برای پذیرش ایده دولت ائتلافی کارآمد و متعهد دعوت رسمی به عمل آورده است.

این منبع مطلع ادامه داد: با توجه به مشی اصولگرایانه رئیس جمهور و دولت نهم ، طبق این نامه این اختیار به احمدی نژاد داده شده است تا با پذیرش خردجمعی اصولگرایان و عضویت در شورای مرکزی این تشکل که بخشی از نیروهای کارآمد و توانمند اصولگرا در آن عضویت دارند، برای کاندیداتوری در انتخابات آتی با حمایت این افراد مورد بررسی قرار گیرد.

وی درباره احتمال ارسال نامه از سوی محسن رضایی به سید محمد خاتمی و مهدی کروبی نیز گفت: نوشتن نامه به این دو کاندیدای فعلی انتخابات ریاست جمهوری در مرحله بعدی فعالیت تشکل دولت ائتلافی کارآمد و متعهد قرار دارد، البته نوشتن نامه به خاتمی و کروبی به جهت اصولگرایی و عضویت این دو در شورای مرکزی دولت ائتلافی انجام نخواهد شد، بلکه هدف تنها معرفی این تشکل به آنها خواهد بود.

به گفته این منبع نزدیک به محسن رضایی ، تشکل دولت ائتلافی کارآمد و متعهد در نظر دارد با دعوت ازچهره های شاخص اصولگرا که امکان بالقوه کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری اتی را دارند، آنان را به همفکری برای انتخاب کاندیدای واحد وهمکاری در دولت احتمالی این کاندیدا فرا بخواند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.